SCRAPBRUKET

Alla inlägg under september 2009

Av scrapbruket - 2 september 2009 21:02

Nu kommer det sista kortet (för denna gång) där jag har använt dessa fantastiska papper

Som cardbase använde jag pearlesent cardbase i pastellgrönt 

därefter täckte jag med ett utav arken i paketet och satte på lite bling som jag köpt utav Cards of Maria (de anordnar mässan som vi ska till nu i helgen).

Hittade både sidenblomman och den skära stenen i gömmorna, och vips så var kortet klart. 

Av scrapbruket - 2 september 2009 20:35

Ännu ett kort från denna serien - bara älskar dessa papperen.

Jag har använt ett utav arken i paketet som har en metallic effekt. Jag använde mina alfabet stansar till GRATTIS och satte ett enfärgat siden band uner. Till bården under sidenbandet klippte jag ut en bård från ett utav de andra papperen i paketet. 

Presentation


SCRAPBRUKETS BLOGG

SCRAPBRUKET

Scrapbruket är en webshop som har sitt säte i Håverud i Mellerud.
Vi saluför mycket engelska produkter som t ex Dovecraft, Papermania, Buzzcraft förutom Martha Stewart, Quickutz, Tim Holtz, Sizzix med mera.

Fråga mig

1 besvarad fråga

LÄNK TILL BUTIKEN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards