SCRAPBRUKET

Alla inlägg den 23 april 2010

Av scrapbruket - 23 april 2010 00:15

  

Även på detta kort så är den söta hunden Pepper med,men här i form av en stämpel ifrån Pepper and friends clearstamps.Han är färglagd med tombows och jag har använt fiskars formar att skära ut honom med,sen är han satt på 3dkuddar.

Detta kort är färdig kortbas och kommer med matchande kuvert till,kan inte bli enklare:)

Runt kanten har jag använt Martha Stewart stansar punch edger och punch corner Iron gate.

Mönsterpapper ifrån Honey and hugs,visst är det sött?

Jag har satt organzaband och grönprickigt,båda ifrån Anitas ribbon,längs med kanten.

Bokstäverna är ifrån Papermania och är yellow alpha minis.

Blombuketten bestär av turkos mini mums(maila Annelie,finns ej inlagd i butiken),fushia wild rose,green leaf och white leaf.Alla kanter är chalkade med fluid chalk chestnut roan,min favvo:)

Helena/pixelit



Presentation


SCRAPBRUKETS BLOGG

SCRAPBRUKET

Scrapbruket är en webshop som har sitt säte i Håverud i Mellerud.
Vi saluför mycket engelska produkter som t ex Dovecraft, Papermania, Buzzcraft förutom Martha Stewart, Quickutz, Tim Holtz, Sizzix med mera.

Fråga mig

1 besvarad fråga

LÄNK TILL BUTIKEN

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards